2011/12/16

Joulun aarre!!!! Lumisadepallo!

Tätä minä olen etsinyt vuosia. Tuntuu tyhmältä, etten ole löytänyt sitä aikaisemmin. Tai siis olen kerran, mutta minun ajatusmaailmaani ei oikein sopinut, että seimiasetelmaa kuvaava pallo soittaa sävelmää "Joulupukki matkaan jo käy"!!
Mutta tätä olen siis metsästänyt koti Suomen sisustusliikkeistä ja marketeista, jopa Zurichistä ja Pietarista, turhaan. No nyt sitten piipahdimme mukavalla myrskyisellä Tukholman risteilyllä ja kuinka ollakaan, siellähän näitä oli vanhakaupunki pullollaan. Löysin vielä kauniin, klassisen, edullisen, ja tämä soittaa  sävelmää "Jouluyö, juhlayö" mekaanisella, ehkä jopa hieman epävireisellä äänelle, mutta minulle se on täydellinen. Hieman teemme vielä työtä, että lapset ymmärtävät, että tätä  soitetaan vain aikuisen kanssa toistaiseksi, ettei se mene rikki, minun jouluaarteeni!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti